Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prowadzące program TVN Style zachęcają do picia Inki

Prowadzące program "Szczypta smaku" w kampanii kawy Inka

Ruszyła pierwsza kampania kawy Inka przygotowana przez agencję San Markos, która zwyciężyła w przetargu firmy Grana.

Od wczoraj w telewizji i Internecie prowadzona jest kampania reklamowa Inki, której celem jest repozycjonowanie marki i wykreowanie mody na picie kawy zbożowej. W spocie występują prowadzące program kulinarny w TVN Style "Szczypta smaku": Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.
Działania zakończą się w lutym 2016 roku.

(DR, 16.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.