Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przekaz medialny o zwycięstwie Radwańskiej wart prawie 9 mln zł

(fot. pixabay.com)

Przez dwa dni na temat sukcesu Agnieszki Radwańskiej w turnieju mistrzyń WTA w mediach ukazało się 1,6 tys. publikacji. Ekwiwalent reklamowy tekstów dziennikarskich wynosi 8,8 mln zł - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.

Agnieszka Radwańska wygrała w Singapurze turniej WTA Finals. Niedzielny finał (od godz. 11.30), w którym Radwańska pokonała Petrę Kvitovą, śledziło 1,06 mln widzów, a w TVP Sport – 466 tys. Sobotni półfinał z Garbiñe Muguruzą transmitowany był tylko w TVP Sport i zgromadził 505 tys. widzów (dane: Nielsen Audience Measurement).
O sukcesie polskiej tenisistki w niedzielę i poniedziałek szeroko informowali dziennikarze: w Internecie - 1,1 tys. materiałów, radiu - ok. 200 materiałów, prasie i telewizji po ok. 100 wzmianek. Do tego należy doliczyć szum w mediach społecznościowych: 5,1 tys. publikacji na Facebooku i 3,5 tys. tweetów. Kwota, jaką sponsorzy musieliby wydać na taki medialny rozgłos, to 8,8 mln zł. Tenisistkę sponsorują m.in. Lexus, Rado, Dayli, Amica, Workday.

(DR, KOZ, 02.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.