Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carat ma lepsze prognozy dla wydatków reklamowych w Polsce

W Polsce w bieżącym i przyszłym roku wzrost wydatków na reklamę ma być jednocyfrowy - wynika z prognoz sieci domów mediowych Carat.

Carat podwyższył prognozy dla Polski z marca br. Wydatki na reklamę wzrosną o 3,7 proc. w 2015 roku (w marcu Carat zakładał 3,2 proc.) i o 3,4 proc. w 2016 roku (wcześniej przewidywano 3,2 proc.).
Według aktualnych prognoz dla Europy Środkowo-Wschodniej, wydatki na reklamę w naszym regionie zmniejszą się w tym roku aż o 6 proc. (w marcu zakładano spadek o 2,2 proc.). Ma na to wpływ gorsza niż zakładano sytuacja w Rosji. W przyszłym roku wydatki w regionie mają wzrosnąć, ale tylko o 1,6 proc.
Według Caratu globalne wydatki na reklamę w 2016 roku wzrosną o 4,7 proc.

 

(AMP, 21.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.