Play zadowolony z zainteresowania domów mediowych
Operator sieci komórkowej Play rozesłał zaproszenia do przetargu na obsługę mediową największym graczom na rynku. Kilka dużych domów mediowych jednak nie weźmie w nim udziału.
Oficjalnie o przetargu na wybór domu mediowego obsługującego markę P4 Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, poinformował w poniedziałek na Twitterze. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty do końca roku. Według rzecznika operator jest zadowolony ze współpracy z domem mediowym MediaCom, który do tej pory go obsługiwał. - Z założenia ogłaszamy przetarg co dwa-trzy lata. Chcemy sprawdzić, co się dzieje ciekawego na rynku – mówi Gruszka.
Marcin Gruszka poinformował, że zaproszenie do udziału zostało rozesłane do „większości największych graczy” i potwierdził jednocześnie, że MediaCom bierze udział w przetargu. Rzecznik dodał, że Play do dziś czekał na potwierdzenie udziału ze strony zaproszonych domów i jest zadowolony z odzewu.
Część domów mediowych jednak w nim nie wystartuje. – Mamy konflikt interesów, bo pracujemy dla UPC. Dlatego nie będziemy startować w przetargu Play – poinformował Jakub Bierzyński, szef OMD. „Spieszę poinformować, że w Playu nie startujemy” - napisał Piotr Ruszak, senior communication manager z domu mediowego Starcom MediaVest Group, który z kolei pracuje dla T-Mobile. W postępowaniu udziału nie bierze też Mindshare. Havas, Universal McCann i ZenithOptiMedia odmówiły udzielenia informacji, czy starają się o ten budżet.
MediaCom współpracuje z Play od 2010 roku. Ten dom mediowy wygrał też przetarg ogłoszony w 2012 roku. Wcześniej Play współpracował z ZenithOptimedia.
(AMP, 10.09.2015)