Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wedel wprowadza nową platformę komunikacyjną

Bohater nowej platformy komunikacyjnej Wedla - Wargorr

Dziś rusza szeroka kampania reklamowa E.Wedel wprowadzająca nową platformę komunikacyjną marki. Działania reklamowe z bohaterem spotów Wargorrem potrwają do końca br. Bohaterem kampanii jest Wargorr.

Jak tłumaczy Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu i PR w Lotte Wedel, to władca i kosmita, który ma depresję. Przez psychologa zostaje skierowany na ziemię, gdzie z pomocą Wedla ma szukać radości. Do tej pory mogliśmy oglądać teaserową kampanię w Internecie z udziałem tajemniczego Wargorra. Dziś nastąpi rozstrzygnięcie teasera i rozpocznie się szeroka kampania reklamowa.
Kampania pod hasłem "Wedel. Poczuj dziecięcą radość" prowadzona jest m.in. w telewizji, Internecie i kinach. Przedstawiciele firmy mówią także o niestandardowych działaniach w telewizji, których dotąd nie prowadziła żadna inna marka. Ale o ich szczegółach nie chcą na razie informować.
Kampania będzie trwała do końca br., a przewidziane są trzy różne spoty. Kolejny będzie o historii firmy E.Wedel. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, z którą Wedel pracuje od 2013 roku. Media zakupił dom mediowy OMD. Za działania PR odpowiada 24/7Communications, a działania digital - Cosmo.  

(DR, 04.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.