Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Mosqi.to zwyciężyła w przetargu firmy Akwawit Polmos

Łódzka agencja Mosqi.to wygrała przetarg firmy Akwawit Polmos mającej w portfolio wódki, m.in. Krakusa, Arkticę, Herbową Gorzką.

W pierwszym etapie współpracy agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie pięciu serwisów dla marek wchodzących w skład spółki. Mosqi.to zaprojektuje i wdroży m.in. serwis wódki Krakus, sieci lokali Ojczysta Czysta oraz wybrane strony korporacyjne.
W finałowym etapie przetargu znalazły się cztery agencje. Strony nie podają, na jak długo została podpisana umowa oraz jaki budżet obejmuje. Firma nie podaje także, jaki będzie dalszy zakres współpracy z agencją.

(DR, 31.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.