Niewielki spadek przychodów właściciela EM Lab, Scholz & Friends i The Digitals
Grupa marketingowa Mediacap SA zakończyła pierwsze półrocze 2015 roku z 29,1 mln zł przychodu. To o 2,7 proc. mniej, niż w pierwszym półroczu ub.r.
Wynika EBITDA Mediacap SA wyniósł 2,9 mln zł (wzrost o 51 proc.), a zysk netto 1,9 mln zł (wzrost o 7,5 proc.). Duży wzrost EBITDA Edyta Gurazdowska, dyrektor finansowa Mediacap SA, tłumaczy osiągnięciem bardzo dobrych wyników w segmencie digital. "Wolniej budują nam się w tym roku wyniki w segmencie reklama, chociaż nadal wierzymy, że końcówka roku przyniesie ich poprawę” – podsumowuje Gurazdowska. W ramach Mediacap działa m.in.: agencja eventowa EM Lab, agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i agencja digital The Digitals.
Spółka zapowiada w najbliższym półroczu akwizycję, co ma pozwolić jej osiągać roczne przychody powyżej 100 mln zł.
Mediacap SA planuje wejście w najbliższym półroczu na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Prospekt emisyjny spółki został złożony do Komisji Nadzoru Finansowego 26 lutego 2015 roku.
(AMS, 25.08.2015)