Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niewielki spadek przychodów właściciela EM Lab, Scholz & Friends i The Digitals

Grupa marketingowa Mediacap SA zakończyła pierwsze półrocze 2015 roku z 29,1 mln zł przychodu. To o 2,7 proc. mniej, niż w pierwszym półroczu ub.r.

 Wynika EBITDA Mediacap SA wyniósł 2,9 mln zł (wzrost o 51 proc.), a zysk netto 1,9 mln zł (wzrost o 7,5 proc.). Duży wzrost EBITDA Edyta Gurazdowska, dyrektor finansowa Mediacap SA, tłumaczy osiągnięciem bardzo dobrych wyników w segmencie digital. "Wolniej budują nam się w tym roku wyniki w segmencie reklama, chociaż nadal wierzymy, że końcówka roku przyniesie ich poprawę” – podsumowuje Gurazdowska. W ramach Mediacap działa m.in.: agencja eventowa EM Lab, agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i agencja digital The Digitals.
Spółka zapowiada w najbliższym półroczu akwizycję, co ma pozwolić jej osiągać roczne przychody powyżej 100 mln zł.
Mediacap SA planuje wejście w najbliższym półroczu na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Prospekt emisyjny spółki został złożony do Komisji Nadzoru Finansowego 26 lutego 2015 roku.

(AMS, 25.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.