Orange promuje swoją ofertę wśród młodych, wykorzystując vlogerów (wideo)
Orange promuje ofertę Internetu za pomocą kilku filmów z udziałem popularnych vlogerów, którzy grają w Minecrafta. Filmy do tej pory obejrzało ponad 600 tys. osób.
Vlogerzy: Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster pokonali specjalnie zaprojektowane dla nich przygody w grze Minecraft. VML Poland opublikował cztery filmiki z tego wydarzenia na YouTube. Od wtorku miały one ponad 600 tys. odsłon - bez wspierania ich płatną promocją. Ten pojedynek i specjalny scenariusz w grze są elementem trwającej do końca sierpnia br. kampanii promującej ofertę Orange "6 GB za 6 zł na 60 dni” wśród młodych ludzi.
- To była jednorazowa akcja, ale zachęceni jej sukcesem i głosami fanów Minecrafta rozważymy kontynuację kampanii i umożliwienie zagrania każdemu na stworzonych przez nas planszach – informuje Łukasz Majewski, PR & marketing manager w VML Poland.
Kampania w grze Minecraft jest uzupełnieniem komunikacji Orange w mediach społecznościowych. Gra stawia przed użytkownikami trudne zadania, za wykonanie których nagradzani są pakietami 6 GB na 60 dni. Pomysł opiera się na przekazie, że są łatwiejsze sposoby na skorzystanie z usługi mobilnego pakietu internetowego - wystarczy wysłać SMS. To nie pierwszy projekt VML Polska dla sieci Orange, operator jest stałym klientem agencji.
(AMP, 03.08.2015)