Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dom mediowy MEC przejął od Starcomu obsługę USP Zdrowie

(fot. pixabay.com)

Firma USP Zdrowie, właściciel takich marek, jak Ibuprom, Gripex, Stoperan, Xenna, Verdin, Vigor, Acatar, rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów od 2016 roku. Zwyciężył dom mediowy MEC.

MEC na potrzeby przetargu powołał w ramach spółki Mets oddzielny zespół - Team USP Zdrowie. Zespół ten od stycznia 2016 roku będzie się zajmował planowaniem i zakupem mediów dla USP Zdrowie.
Do końca br. budżet mediowy USP Zdrowie pozostaje w Starcomie, który od 2004 roku obsługuje tego klienta.
Oferty oceniane były według kryteriów: poziom zaproponowanej strategii mediowej dla wybranych marek, oferta cenowa, warunki współpracy i doświadczenie zespołu proponowanego do obsługi klienta.
W trwającym od kwietnia br. przetargu udział brały domy mediowe: Starcom, Initiative PHD Media Direction oraz Initiative, który sam się wycofał.
Według danych cennikowych Kantar Media firma USP Zdrowie w ub.r. na reklamę wydała 441,5 mln zł (wzrost o 18,9 proc. w porównaniu z 2013 rokiem).

(DR, 31.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.