Dom mediowy MEC przejął od Starcomu obsługę USP Zdrowie
(fot. pixabay.com)
Firma USP Zdrowie, właściciel takich marek, jak Ibuprom, Gripex, Stoperan, Xenna, Verdin, Vigor, Acatar, rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów od 2016 roku. Zwyciężył dom mediowy MEC.
MEC na potrzeby przetargu powołał w ramach spółki Mets oddzielny zespół - Team USP Zdrowie. Zespół ten od stycznia 2016 roku będzie się zajmował planowaniem i zakupem mediów dla USP Zdrowie.
Do końca br. budżet mediowy USP Zdrowie pozostaje w Starcomie, który od 2004 roku obsługuje tego klienta.
Oferty oceniane były według kryteriów: poziom zaproponowanej strategii mediowej dla wybranych marek, oferta cenowa, warunki współpracy i doświadczenie zespołu proponowanego do obsługi klienta.
W trwającym od kwietnia br. przetargu udział brały domy mediowe: Starcom, Initiative PHD Media Direction oraz Initiative, który sam się wycofał.
Według danych cennikowych Kantar Media firma USP Zdrowie w ub.r. na reklamę wydała 441,5 mln zł (wzrost o 18,9 proc. w porównaniu z 2013 rokiem).
(DR, 31.07.2015)