Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile przegląda oferty agencji interaktywnych

T-Mobile przegląda oferty agencji digital - wynika z informacji "Presserwisu".

Konrad Mróz, corporate communication expert w T-Mobile, tłumaczy, że celem tego przeglądu jest zapoznanie się z propozycjami agencji dotyczącymi działań komunikacyjnych T-Mobile w Internecie: nowych strategii i pomysłów kreatywnych.

Mróz zapewnia, że zapytanie tego typu zostało wystosowane tylko do agencji obecnie pracujących dla T-Mobile w Internecie, czyli Next i DDB & tribal. Według informacji "Presserwisu" do rozmów zostało zaproszonych też kilka agencji, które dotychczas nie realizowały żadnych zleceń dla T-Mobile.

Obsługą T-Mobile w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Blueberry.

(AMS, 04.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.