Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GITD w kampanii radzi: "Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze" (wideo)

Layout reklamy GITD (fot. materiały prasowe)

Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) w kampanii radzi: "Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze". 

Celem kampanii jest uświadomienie kierowcom konieczności przestrzegania przepisów ruchu drogowego i informowanie o roli, jaką odgrywa system automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym w poprawie bezpieczeństwa.

Działania pod hasłem "Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze" prowadzone są w telewizji, radiu, prasie, kinach, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Oprócz kampanii w mediach w ramach działań informacyjno–promocyjnych realizowane są pikniki informacyjne i konferencje eksperckie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Partner of Promotion, która wygrała przetarg GITD.

(DR, 03.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.