Ströer Polska przejęła sieć Ad-Vice i utworzyła Ströer Digital
Spółka reklamy zewnętrznej Ströer Polska przejmuje od CAM Media sieć reklamy internetowej Ad-Vice i powołuje nową strukturę - Ströer Digital. Pokieruje nią Artur Muszkiet, członek zarządu Ströer Polska.
Ströer Polska wczoraj przejął pełną kontrolę operacyjną nad działalnością sieci reklamy internetowej Ad-Vice (dotychczas należała do CAM Media), która stała się częścią nowej struktury - Ströer Digital. Firma reklamy zewnętrznej chce poszerzyć swoją ofertę o działania promujące firmy też w Internecie. Ströer Digital kieruje związany z firmą od ub.r. Artur Muszkiet, członek zarządu Ströer Polska. Do zarządu Ad-Vice została powołana również Ewa Wiejas-Lipiecka, członek zarządu i CFO Ströer Polska.
Wartość transakcji - jak podała Polska Agencja Prasowa - wynosi 4,6 mln zł (brutto). Strony uzgodniły, że kwota ta może ulec zmianie w zależności od wyników finansowych Ad-Vice.
"Podążając za sukcesami, jakie Grupa Ströer osiągnęła, wprowadzając nowy model biznesowy w Niemczech, wdrażamy go obecnie na polskim rynku. Powołanie nowej struktury jest pierwszym krokiem w realizacji tego celu. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym klientom ofertę odpowiadającą ich aktualnym potrzebom" - tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Andrzej Magdziak, prezes zarządu, CEO Grupy Ströer.
(DR, 03.07.2015)