Ruszyła kampania KancerSutra fundacji Rak'n'Roll (wideo)
Fundacja Rak'n'Roll rozpoczęła wczoraj kampanię społeczną KancerSutra. Spoty telewizyjne i warsztaty zachęcają do prowadzenia życia seksualnego pomimo choroby nowotworowej.
Dwa spoty telewizyjne pojawią się w kanałach MTV i Stopklatka oraz w regionalnych kanałach TVP. Zaplanowano też reklamy w prasie i Internecie. W drugim etapie kampanii ruszą warsztaty dla kobiet w największych miastach w Polsce. Dodatkowo strona projektu oferuje porady dla pacjentów i anonimowe konsultacje online.
Autorem pomysłu jest Kapsyda Kobro, prezeska fundacji Rak'n'Roll, stronę internetową przygotował Tomasz Sitko. Spoty reklamowe według scenariuszy Jacka Maciejewskiego i w reżyserii Joanny Rechnio wyprodukował dom produkcyjny Filmokracja. Za postprodukcję odpowiadał DI Factory, za dźwięk - Sound Tropez. Sprzęt dostarczyły firmy Heliograf i Panavision. Do powstania przyczyniły się także firma perukarska Rokoko, Żywiciel, Towarzystwo Przyjaźni Polsko-Rosyjskiej i firma Hector SA. Za planowanie mediów odpowiada Zenit Optimedia.
(AMP, 30.06.2015)