Pięciu Polaków w jury koreańskiego festiwalu reklamowego Ad Stars 2015
W jury ósmej edycji koreańskiego festiwalu reklamowego Ad Stars znalazło się pięciu Polaków.
Przewodniczącym składów jurorskich jest Matt Eastwood, worldwide chief creative officer JWT. Polskę w jury reprezentują: Ryszard Sroka - creative strategist Facebooka, Wojciech Dagiel - współwłaściciel i dyrektor kreatywny Lvov, Mariusz Pitura - dyrektor kreacji w Walk Creative, Michał Pawłowski - deputy creative director w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dawid Szczepaniak - executive creative director i partner w VML Poland. Polacy wezmą udział w obradach jury podczas preeliminacji do konkursu pod hasłem "Poza" symbolizującym wykraczanie konkursu poza konwencję reklamy. W tym roku zadanie jurorów będzie szczególnie trudne, bo w 22 kategoriach zgłoszono rekordową liczbę 17 698 prac z aż 65 państw. Festiwal odbywa się w dniach 20-22 sierpnia w Korei Południowej. (DR)
(29.06.2015)