Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Szcześniak nową dyrektor generalną domu mediowego Starlink

Beata Szcześniak (fot. materiały prasowe)

Beata Szcześniak, dotychczas business development director w OMD, w lipcu br. zostanie dyrektor generalną domu mediowego Starlink (Starcom MediaVest Group). Zastąpi na tym stanowisku Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy.

Beata Szcześniak będzie raportować bezpośrednio do Beaty Golubińskiej, chief operating officer SMG. - Moim zadaniem jest poprowadzenie agencji SMG Starlink do sukcesu. Moją ambicją na pewno będzie w pierwszej kolejności zadbanie o klientów agencji kompleksowo, a kolejno zwiększenie portfolio klientów agencji. Starcom MediaVest Group słynie z tego, że od lat rozwija się dynamicznie zarówno digitalowo, jak i analitycznie. Szczególnie bliskie są mi te obszary analityczne, kluczowe dla sukcesu rynkowego w dzisiejszym otoczeniu konkurencyjnym marek. Oprócz tego, że przez osiem lat zarządzałam Macroscope, odpowiadałam za dział badań i analiz, wprowadzałam ofertę ekonometryczną OMD na rynek. Na pewno - zgodnie ze swoją filozofią doradzania klientom rozwiązań w oparciu o twarde dane i zaawansowaną analitykę - będę się starała tak działać i proponować tego rodzaju rozwiązania swoim klientom w SMG Starlink - zapowiada Szcześniak.
Beata Szcześniak z rynkiem reklamowym związana jest od 12 lat. Ostatnio pracowała w OMD jako business development director - odpowiadała za marketing, dział badań i analiz, projektów specjalnych oraz nowy biznes. Wcześniej przez osiem lat zarządzała także Macroscope OMD.
Beata Szcześniak doświadczenie zdobywała w pracy dla klientów z branż: finansowej (Polbank, Provident, BRE Bank, Deutsche Bank), OTC (Polpharma, Walmark), FMCG (Heineken, Frosta, Herbapol, PerfettiVanMelle, Bakoma, Nutricia, StraussCafe, Benecol), usługi (McDonald's, HP, Tikurilla, Opoczno, EasyJet, Samsonite). Zasiadała w jury najważniejszych konkursów branżowych.
Lidia Kacprzycka w Starlinku pracowała od siedmiu lat. W 2009 roku została dyrektor generalną. Wcześniej przez dziewięć lat była związana z domem mediowym Mediaedge:cia. Lidia Kacprzycka, która zamierza pracować teraz jako niezależny konsultant, przyznaje, że odejście z domu mediowego Starlink jest jej własną decyzją. - To naturalna kolej rzeczy, jestem w branży siedemnaście lat, w tym siedem lat w Starlinku. Przychodzi taki moment, kiedy człowiek zaczyna poszukiwać nowych wyzwań, nowej energii, chce odpocząć, złapać oddech. Mam swoje własne pomysły, potrzebuję tylko czasu, by je skonkretyzować i wcielać w życie - mówi Kacprzycka.

(DR, 09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.