Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 realizuje innowacyjny projekt na Instagramie dla Teatru IMKA

projekt K2 dla IMKA

Agencja K2 we współpracy z likeandbuy.it realizują innowacyjny projekt na Instagramie dla Teatru IMKA.

Według twórców jest to pierwsze na świecie tego typu przedsięwzięcie, pozwalające na zakup biletu do teatru poprzez "zalajkowanie" zdjęć lub filmów na Instagramie.
Na profilu IMKA_GRAM można sprawdzić, jaki jest widok na scenę z każdego miejsca na widowni, oglądając materiał wideo, w którym występują aktorzy Teatru IMKA. Każdy z 278 filmów to unikalna etiuda dedykowana konkretnemu miejscu. W akcji wzięli udział między innymi Tomasz Karolak, Krzysztof Materna i Magdalena Boczarska.
Aby kupić bilet przez IMKA_GRAM, wystarczy potwierdzić adres e-mail poprzez podany w opisie profilu link. Zalajkowane miejsca zostaną przysłane w mailu wraz z odnośnikiem do systemu biletowego.
Pierwszym promowanym przedstawieniem jest "Maciej Korbowa i Bellatrix" w reżyserii Krystiana Lupy.

(AMS, 25.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.