K2 realizuje innowacyjny projekt na Instagramie dla Teatru IMKA
projekt K2 dla IMKA
Agencja K2 we współpracy z likeandbuy.it realizują innowacyjny projekt na Instagramie dla Teatru IMKA.
Według twórców jest to pierwsze na świecie tego typu przedsięwzięcie, pozwalające na zakup biletu do teatru poprzez "zalajkowanie" zdjęć lub filmów na Instagramie.
Na profilu IMKA_GRAM można sprawdzić, jaki jest widok na scenę z każdego miejsca na widowni, oglądając materiał wideo, w którym występują aktorzy Teatru IMKA. Każdy z 278 filmów to unikalna etiuda dedykowana konkretnemu miejscu. W akcji wzięli udział między innymi Tomasz Karolak, Krzysztof Materna i Magdalena Boczarska.
Aby kupić bilet przez IMKA_GRAM, wystarczy potwierdzić adres e-mail poprzez podany w opisie profilu link. Zalajkowane miejsca zostaną przysłane w mailu wraz z odnośnikiem do systemu biletowego.
Pierwszym promowanym przedstawieniem jest "Maciej Korbowa i Bellatrix" w reżyserii Krystiana Lupy.
(AMS, 25.05.2015)