Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zbigniew Grycan wraz z pracownikami przed prognozą pogody w Polsacie (wideo)

Zbigniew Grycan w pierwszej kampanii wizerunkowej marki Grycan

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan. Jest to pierwsza kampania wizerunkowa w historii tej marki i pierwsza, w której występuje jej właściciel i twórca Zbigniew Grycan.

W kampanii, która obejmuje kina, telewizję, prasę i Internet, Zbigniew Grycan opowiada, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki - film pokazuje, jak powstają lody. Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane są w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w dłuższej wersji w sieci kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponaddwuminutowej wersji w serwisie YouTube.
Ponadto przez całe lato działania prowadzone będą na nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Zaplanowano też reklamy w prasie ("Twój Styl", "Pani", "Zwierciadło", "Grazia") i Internecie (m.in. Wirtualna Polska i Gazeta.pl).
Koncepcja i linia kreatywna nowej kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiadał też za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.

(AMS, 20.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.