Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duda stoi za kampanią wizerunkową Biedronki

Biedronka świętuje jubileusz kampanią wizerunkową (fot. materiały prasowe)

Firma Jeronimo Martins Polska w najnowszej kampanii wizerunkowej świętuje 20-lecie sieci sklepów spożywczych Biedronka.

"Biedronka - 20 lat razem" - pod takim hasłem od wczoraj prowadzona jest kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i Internecie. Oprócz kampanii reklamowej przygotowano specjalną ofertę produktów, degustacje w sklepach i konkursy z nagrodami.
Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film.
Do tej pory Biedronka prowadziła kampanie produktowe.

(DR, 20.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.