Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dziecku odmówisz?" hasłem kampanii Grześków

Nowa strategia komunikacji marki Grześki (fot. materiały prasowe)

Jutrzenka Colian wprowadza nową strategię komunikacji marki Grześki, o której informuje w ogólnopolskiej kampanii.

Od piątku prowadzona jest kampania reklamowa oparta na haśle "Dziecku odmówisz?". Nowa strategia pokazuje, że Grześki są marką, która pomaga budować więzi między starszym a młodszym pokoleniem. Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka.
Kampania obejmuje telewizję, Internet, kina (Helios i kina niezależne). Potrwa do końca czerwca br.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Just. Media zakupił dom mediowy  Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.

(DR, 04.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.