"Dziecku odmówisz?" hasłem kampanii Grześków
04.05.2015, 08:40
Nowa strategia komunikacji marki Grześki (fot. materiały prasowe)
Jutrzenka Colian wprowadza nową strategię komunikacji marki Grześki, o której informuje w ogólnopolskiej kampanii.
Od piątku prowadzona jest kampania reklamowa oparta na haśle "Dziecku odmówisz?". Nowa strategia pokazuje, że Grześki są marką, która pomaga budować więzi między starszym a młodszym pokoleniem. Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka.
Kampania obejmuje telewizję, Internet, kina (Helios i kina niezależne). Potrwa do końca czerwca br.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Just. Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.
(DR, 04.05.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter