Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

We Wrocławiu po raz trzeci odbędzie się konferencja o efektywnym marketingu

Łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży będzie tematem III edycji konferencji Marketing Progress, która odbędzie się we Wrocławiu 28 i 29 maja 2015 roku.

Podczas dwudniowego spotkania eksperci opowiedzą o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do  wybranych klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami. Uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą, wysłuchają prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu. Będzie też mowa o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych czy technologiach mobilnych pomagających w sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty z employer brandingu, mediów społecznościowych, technologii mobilnych, wideo-marketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.
Konferencja odbędzie się w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Jarosław Kuźniar (TVN 24), Anna Miotk (Polskie Badania Internetu), Artur Kurasiński (bloger), Monika Mikowska (agencja mobee dick i blog jestem.mobi), Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24.pl), Joanna Wrycza-Bekier (dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa), Michał Pawlik (head of strategy w Mind Progress Group). Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski.
Udział w konferencji organizowanej przez Mind Progress jest płatny. Szczegóły na stronie imprezy: Marketingprogress.pl. (PR)

(17.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.