We Wrocławiu po raz trzeci odbędzie się konferencja o efektywnym marketingu
Łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży będzie tematem III edycji konferencji Marketing Progress, która odbędzie się we Wrocławiu 28 i 29 maja 2015 roku.
Podczas dwudniowego spotkania eksperci opowiedzą o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do wybranych klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami. Uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą, wysłuchają prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu. Będzie też mowa o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych czy technologiach mobilnych pomagających w sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty z employer brandingu, mediów społecznościowych, technologii mobilnych, wideo-marketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.
Konferencja odbędzie się w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Jarosław Kuźniar (TVN 24), Anna Miotk (Polskie Badania Internetu), Artur Kurasiński (bloger), Monika Mikowska (agencja mobee dick i blog jestem.mobi), Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24.pl), Joanna Wrycza-Bekier (dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa), Michał Pawlik (head of strategy w Mind Progress Group). Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski.
Udział w konferencji organizowanej przez Mind Progress jest płatny. Szczegóły na stronie imprezy: Marketingprogress.pl. (PR)
(17.04.2015)