Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola prowadzi kampanię "Pocałuj radość"

Coca-Cola podkreśla w kampanii kształt butelki

Coca-Cola od 1 kwietnia prowadzi polską odsłonę kampanii nawiązującej do 100-lecia butelki charakterystycznej dla tego napoju.

Polska odsłona kampanii potrwa do końca 2015 roku. W działaniach realizowanych pod hasłem „Pocałuj radość” pojawiają się takie ikony popkultury, jak Marylin Monroe i Elvis Presley. Są też współcześni bohaterowie marki: Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski i Margaret.
Kampania prowadzona jest na billboardach i wielkoformatowych siatkach oraz w największych telewizjach i w Internecie.
Za kreację odpowiada McCann Worldgroup. Zakup mediów należał do MediaCom, a za działania digital odpowiada agencja Next, za eventy Endorfina Events. Materiały wizualne przygotowała agencja Fortis. Działania z zakresu PR prowadzi dla Coca Coli Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

(AMS, 07.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.