Coca-Cola prowadzi kampanię "Pocałuj radość"
Coca-Cola podkreśla w kampanii kształt butelki
Coca-Cola od 1 kwietnia prowadzi polską odsłonę kampanii nawiązującej do 100-lecia butelki charakterystycznej dla tego napoju.
Polska odsłona kampanii potrwa do końca 2015 roku. W działaniach realizowanych pod hasłem „Pocałuj radość” pojawiają się takie ikony popkultury, jak Marylin Monroe i Elvis Presley. Są też współcześni bohaterowie marki: Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski i Margaret.
Kampania prowadzona jest na billboardach i wielkoformatowych siatkach oraz w największych telewizjach i w Internecie.
Za kreację odpowiada McCann Worldgroup. Zakup mediów należał do MediaCom, a za działania digital odpowiada agencja Next, za eventy Endorfina Events. Materiały wizualne przygotowała agencja Fortis. Działania z zakresu PR prowadzi dla Coca Coli Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(AMS, 07.04.2015)