Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CCC planuje zmianę wizerunku i komunikacji

Marek Kmiecik, który niedawno objął w sieci sklepów obuwniczych CCC stanowisko dyrektora marketingu, szykuje zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe. W planach jest także uruchomienie sklepu internetowego.

Kmiecik zapowiada opracowanie nowej, kompleksowej strategii marketingowej dla całej grupy i dla poszczególnych marek. Najpierw zmieniony ma być koncept salonów CCC. Jednocześnie trwać będą prace nad rozwojem aktywności e-commerce. - Chcemy w najbliższej przyszłości uruchomić sklep internetowy - mówi Kmiecik. Dodaje, że CCC musi też zrewidować swoje działania wizerunkowe. - Obecnie tak naprawdę nie wiadomo, co marka chce o sobie powiedzieć i do kogo trafić z komunikatem - przyznaje Kmiecik. - Trzeba ten wizerunek marki na nowo ustalić i zakomunikować. Dotychczas pomysł na komunikację to byli celebryci, pokazujący się w naszych  butach. Ale pomysłu na nasze marki spójnego nie było - uważa.
Ambasadorami marki byli: Magdalena Mielcarz, Anna Przybylska, Anna Jagodzińska i Piotr Adamczyk. Obecnie swojego wizerunku użyczają Anja Rubik i Sasha Knezevic.
Kmiecik dodaje, że do realizacji nowych zadań firma będzie potrzebować partnerów marketingowych: agencji reklamowej, shoppermarketingowej, digitalowej. Planowane są przetargi, w których mają być wybrane odpowiednie firmy. Dotychczas firma CCC nie miała stałej agencji, przy tworzeniu komunikacji korzystała głównie z freelancerów lub opracowywała ją we własnym zakresie. (KOZ)

(AMS, 30.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.