Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po katastrofie linie Germanwings rezygnują ze sloganu reklamowego

Po katastrofie Germanwings rezygnuje ze sloganu reklamowego (źródło: Twitter)

Po katastrofie samolotu Germanwings ten niemiecki przewoźnik zrezygnował ze sloganu wykorzystywanego w kampaniach reklamowych w Wielkiej Brytanii.

Reklamy z hasłem Germanwings ”Get ready to be surprised” (tłum. Przygotuj się na zaskoczenie) zostały usunięte z nośników zewnętrznych (m.in. 65 ekranów reklamowych w londyńskim metrze). Brytyjskie media donoszą, że demontaż reklam Germanwings rozpoczął się już we wtorek, zaledwie kilka godzin po katastrofie.

(LL, 30.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.