Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa OS3 chce kupić agencję shopper marketingu

Grupa OS3 prowadzi rozmowy z trzema firmami shopper marketingu, ale lista nie jest zamknięta.

- Coraz częściej obok briefów dotyczących digital, a także ATL, dostajemy zapytania o realizacje shopper marketingu - mówi Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group. - Klienci coraz więcej inwestują w działania tego typu, a nie do końca wiedzą, do kogo mają z tym się zwrócić. O takie realizacje pytają agencje digital. Wychodząc naprzeciw takim potrzebom, chcemy rozbudować te kompetencje u siebie - wyjaśnia.
Maj dodaje, że Grupa jest gotowa na inwestycje, zaczęła już przegląd rynku pod kątem akwizycji. - Na razie na naszej liście są trzy firmy, ale rozglądamy się w poszukiwaniu ewentualnych partnerów - informuje. Nie podaje jednak nazw firm, z którymi OS3 już się spotyka. 
Maj podkreśla, że celem grupy jest stworzenie holdingu reklamowego  z know-how w obszarze digital, ATL, BTL, mobile, trade marketingu i software.
W skład Grupy OS3 wchodzą obecnie: OS3 (agencja strategiczno-kreatywna), Faster & Better (agencja WOMM), Ostryga (agencja social media), mobileGO (agencja marketingu mobilnego), Wydaje.pl (self publishing).

(AMS, 25.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.