Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Isobar przygotuje kampanię dla Samsunga

Agencja Isobar (grupa Dentsu Aegis Network Polska) wygrała projektowy przetarg reklamowy firmy Samsung - wynika z informacji "Presserwisu".

Isobar będzie odpowiadać za realizację wielokanałowej kampanii reklamowej Samsunga. Kampania ma obejmować m.in. telewizję, bo do firm produkcyjnych trafiły zapytania na ten temat.

Dotychczas realizacja działań reklamowych Samsunga w mediach była podzielona pomiędzy Leo Burnett i Cheil - w Polsce obie agencje realizowały wszystkie działania reklamowe tego klienta.

(AMS, 18.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.