Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec wprowadza do portfolio cydr i będzie go promować

Cydr Strongbow to nowość w portfolio Grupy Żywiec. Napój alkoholowy będzie promowany - ale o szczegółach działań firma na razie nie informuje.

Marka cydru Strongbow jest obecna w 20 krajach. Wprowadzenie brandu do Polski poprzedziły badania preferencji. Produkt będzie dostępny w dwóch wariantach: Gold Apple i Red Berries.
Z naszych informacji wynika, że komunikacja ma się opierać w dużej mierze na reklamach adaptowanych z innych rynków. Dla marki ma pracować agencja Lvov, która w grudniu ub.r. wygrała przetarg Grupy Żywiec na promocję nowego brandu.  

 

(DR, 12.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.