W Cannes będą Szklane Lwy za brak uprzedzeń względem płci
03.03.2015, 00:22
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions ogłosili, że podczas tegorocznej edycji po raz pierwszy zostanie wręczona nagroda Glass Lions.
Szklane Lwy przyznawane będą pracom, które ”podważają uprzedzenia względem płci oraz rozbiją, głęboko zakorzenione w przekazach marketingowych, stereotypowe wizerunki mężczyzn i kobiet”. Na czele jury decydującego o zwycięzcach w tej kategorii stanie Cindy Gallop – była szefowa amerykańskiego oddziału sieci BBH, założycielka serwisu IfWeRanTheWorld.com. Partnerem nowej inicjatywy Cannes Lions jest organizacja LeanIn wspierająca równouprawnienie w biznesie, której pomysłodawczynią jest COO Facebooka - Sheryl Sandberg.
(LL, 03.03.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter