CAM Media wygrała kolejny przetarg na promocję polskiego makaronu
27.02.2015, 13:41
CAM Media zwyciężyła w przetargu na przygotowanie i realizację w Chinach i na Ukrainie kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej polskiego makaronu.
Przetarg pod koniec ub.r. rozpisała Polska Izba Makaronu i Agencja Rynku Rolnego. CAM Media ma się zająć przygotowaniem i realizacją kampanii pt. "Makarony Europy". Całkowita wartość budżetu to 3,15 mln euro (netto). Kampania ma obejmować działania ATL (w tym produkcję 30-sekundowego spotu), BTL i Internet. Kampania jest zaplanowana na trzy lata.
CAM Media w marcu 2012 roku zwyciężyła w podobnym przetargu Polskiej Izby Makaronu i Agencji Rynku Rolnego dotyczącym realizacji na rynku ukraińskim trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. "Makarony Europy".
(AMS, 27.02.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter