AdMan Roku 2014 - głosowanie dobiega końca
Na AdMana Roku 2014 można głosować do 6 marca br. (fot. archiwum)
W piątek 6 marca zamykamy głosowanie w konkursie AdMan Roku 2014. Czekamy na głosy przedstawicieli środowiska reklamowego.
Po konsultacji z ponad 20 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych redakcja "Press" sporządziła listę nominowanych do tytułu AdMan Roku 2014. W tym roku są to:
Izabela Albrychiewicz – CEO MEC,
Wojciech Borowski – prezes McCann Worldgroup,
Kinga Grzelewska – dyrektor zarządzająca i dyrektor kreacji Lowe Warsaw,
Szymon Gutkowski – dyrektor generalny DDB&tribal,
Marcin Jeziorski – dyrektor zarządzający Scholz & Friends Warszawa,
Adrian Kawecki – CEO Mindshare Polska,
Michał Kazimierczak – CEO Young & Rubicam Group Poland,
Mariusz Radecki – prezes GPD,
Sławomir Stępniewski – CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern.
Na stronie www.adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, w którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy od firm przyjmowane są do 6 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.
Ideą konkursu jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AdMana Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Ogłoszenie wyników konkursu AdMan Roku 2014 odbędzie się 18 marca br. w Warszawie, w klubie Skwer przy ul. Krakowskie Przedmieście.
(CP, 11.02.2015)