Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa IQS oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod wspólną marką

Agencja badawcza Grupa IQS i instytut badań online - Interaktywny Instytut Badań Rynkowych - od wczoraj działają pod wspólną marką IQS.

Nowa strategia jest efektem zmian własnościowych i przejęcia wszystkich udziałów w spółce Instytut Badań Rynkowych przez Grupę IQS w ub.r. Firmą, którą tworzy dziewięć zespołów badawczych, zarządzają prezes spółki Alina Lempa wraz z Mattem Wójcikiem, członkiem zarządu.

Wśród głównych celów biznesowych nowej strategii jest wzmocnienie pozycji w obszarze badań online oraz badań jakościowych, a także szukanie nowych obszarów rozwoju.

Elementem wspierającym wdrożenie strategii jest nowy system identyfikacji wizualnej, wykorzystujący elementy kółek. Za kreację odpowiada agencja Brandwell.

(DR, 10.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.