Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ranking najczęściej nagradzanych spotów w 2014 roku otwiera film dla Volvo (wideo)

New Zealand Transport Agency "Mistakes" (Clemenger BBDO)

Agencja Forsman & Bodenfors uplasowała się na pierwszym miejscu najnowszej edycji rankingu “The Gunn Report”.

Sztokholmska agencja znalazła się na szczycie listy 50 najczęściej nagradzanych w ub.r. agencji świata dzięki zrealizowanej dla Volvo Truck kampanii "Live Test Series" i wirusowego spotu reklamowego “The Epic Split”. Kolejne miejsca rankingu zajęły agencje Dentsu z Tokio i Adam & Eve/DDB z Londynu.

W rankingu sieci agencji reklamowych na czele zestawienia sklasyfikowano BBDO przed DDB i Leo Burnett.

“The Gunn Report” sporządzono na podstawie wyników ponad 45 najważniejszych konkursów reklamowych w 2014 roku.

Oto pierwsza piątka najczęściej nagradzanych spotów:

Volvo Trucks "The Epic Split" (Forsman & Bodenfors)

Harvey Nichols "Sorry, I spent it on myself" (Adam & Eve/DDB)

New Zealand Transport Agency "Mistakes" (Clemenger BBDO)

Guinness "Sapeurs" (AMV/BBDO)

Old Spice "Mom Song" (Wieden + Kennedy)

(LL, 29.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.