Agencja OS3 będzie rozbudowywać kompetencje ATL
Marcin Maj, prezes OS3: "Rozwój agencji wymaga poszerzania jej kompetencji" (fot. materiały prasowe OS3)
Agencja OS3, specjalizująca się przede wszystkim w realizacji projektów komunikacyjnych online, planuje zainwestowanie w ATL. Zamierza zatrudnić dyrektora kreacji z doświadczeniem w tym zakresie.
- Mamy coraz więcej klientów, dla których przygotowujemy nie tylko działania w Internecie. Są nimi na przykład Hasbro, Tarczyński czy BMW. Dlatego będziemy poszerzać zespół o osoby z doświadczeniem w zakresie przygotowania i realizacji kampanii także w mediach tradycyjnych - mówi Marcin Maj, prezes agencji OS3.
Podkreśla on, że OS3 nadal będzie się specjalizować w obsłudze digital, ale rozwój agencji wymaga poszerzania jej kompetencji. Na początek chce ona zatrudnić dyrektora kreacji wywodzącego się z agencji ATL. W tej chwili prowadzi rozmowy z trzema kandydatami na to stanowisko - wybór ma nastąpić w lutym. OS3 nie ma dyrektora kreacji od końca 2012 roku, wtedy po dziewięciu latach odszedł Marcin Macionczyk.
(AMS, 29.01.2015)