Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W agencji Lemon Sky JWT zakończono zmiany w zakresie obsługi klienta

W agencji Lemon Sky JWT zamiast działów do obsługi klientów są zespoły złożone z pracowników posiadających kompetencje z różnych dziedzin.

W agencji nie ma już działu strategii czy kreacji - są wyłącznie teamy klienckie. - W każdym jest strateg, kreatywny, specjalista od performance marketingu i account. Taki rodzaj pracy z klientem jest efektywniejszy, gwarantuje szybszą reakcję na jego potrzeby i zapewnia bardziej bezpośrednie z nim relacje - mówi Beata Turlejska- Zduńczyk, prezes Lemon Sky JWT. Zmiany w zakresie obsługi klienta zaczęto wprowadzać z chwilą połączenia lokalnej agencji digital Lemon Sky z sieciową agencją full service JWT, co nastąpiło w marcu 2014 roku.
- Zespoły klienckie dysponują budżetem klienta i w ramach tego muszą mu zapewnić najlepsze rozwiązania i zrealizować jego cele. To eliminuje rywalizację o budżet klienta pomiędzy działami oraz szybko obnażyło braki kompetencyjne, które każdy zespół musiał nadrobić po połączeniu. Dzięki temu integracja nabrała rozpędu, a nowy system jest już całkowicie wdrożony - dodaje Beata Turlejska-Zduńczyk.

(AMS, 26.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.