W agencji Lemon Sky JWT zakończono zmiany w zakresie obsługi klienta
W agencji Lemon Sky JWT zamiast działów do obsługi klientów są zespoły złożone z pracowników posiadających kompetencje z różnych dziedzin.
W agencji nie ma już działu strategii czy kreacji - są wyłącznie teamy klienckie. - W każdym jest strateg, kreatywny, specjalista od performance marketingu i account. Taki rodzaj pracy z klientem jest efektywniejszy, gwarantuje szybszą reakcję na jego potrzeby i zapewnia bardziej bezpośrednie z nim relacje - mówi Beata Turlejska- Zduńczyk, prezes Lemon Sky JWT. Zmiany w zakresie obsługi klienta zaczęto wprowadzać z chwilą połączenia lokalnej agencji digital Lemon Sky z sieciową agencją full service JWT, co nastąpiło w marcu 2014 roku.
- Zespoły klienckie dysponują budżetem klienta i w ramach tego muszą mu zapewnić najlepsze rozwiązania i zrealizować jego cele. To eliminuje rywalizację o budżet klienta pomiędzy działami oraz szybko obnażyło braki kompetencyjne, które każdy zespół musiał nadrobić po połączeniu. Dzięki temu integracja nabrała rozpędu, a nowy system jest już całkowicie wdrożony - dodaje Beata Turlejska-Zduńczyk.
(AMS, 26.12.2014)