Marka Plush wypróbowała Snapchata do swojej promocji (wideo)
Polkomtel nową markę telefonii komórkowej skierowaną głównie do młodzieży - Plush promuje m.in. wykorzystując Snapchata - aplikację służącą do wysyłania zdjęć, które po kilku sekundach automatycznie się kasują.
Plush jako pierwszy operator wykorzystuje Snapchata do promocji. Organizuje dla obserwujących markę w tym serwisie kampanię opiartą na zasadzie podchodów. W sześciu miastach (Tarnowie, Zielonej Górze, Katowicach, Gdańsku, Białymstoku oraz Warszawie) ukryto prezenty. Odnalezienie ich było możliwe jedynie dzięki śledzeniu profilu Plusha na Snapchacie, gdzie codziennie publikowano graficzne wiadomości pozwalające odnaleźć miejsce ukrycia gadżetów.
Akcja została wsparta w innych mediach społecznościowych. Dzięki akcji Plush ma 2005 obserwujących w serwisie Snapchat.
Za realizację działań Polkomtelu w obszarze social media odpowiedzialna jest agencja FaceAddicted.
(DR, 17.12.2014)