Zagraniczne media chwalą Isobar za "Photos for Life" (wideo)
Kampania społeczna “Photos for Life”, która w ramach projektu Rak’n’Roll została zrealizowana przez polski oddział sieci Isobar, jest szeroko komentowana w zagranicznych mediach branżowych.
Pochlebne recenzje dotyczące polskiej kampanii opublikowały m.in. renomowane serwisy branżowe: amerykański “Adweek” i niemiecki “Werben & Verkaufen”.
“Świat nigdzie nie jest bardziej beztroski niż na zdjęciach w serwisach stockowych. To dlatego tak genialnym pomysłem Isobar Polska jest stworzenie banku fotografii, do których pozowali chorzy na raka” - napisał “Adweek”.
Program "Photos for Life" wystartował 15 października br. W jego ramach uruchomiony został charytatywny bank zdjęć, których bohaterowie są chorzy na raka, a mimo to zadowoleni i uśmiechnięci. Za kreację projektu odpowiada Isobar, w jego realizację zaangażowali się fotografowie z Shootme. Ceny zakupu praw do fotografii zaczynają się od 20 zł, w przypadku użycia ich do celów prywatnych, i od 500 zł za licencję komercyjną. Pozyskane fundusze są przekazywane na konto fundacji Rak’n’Roll.
(LL, 17.12.2014)