Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2015 roku połowę wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii zdobędzie Internet

W przyszłym roku ponad połowa wydatków marketingowych w Wielkiej Brytanii trafi do Internetu – wynika z raportu opracowanego przez sieć mediową GroupM (WPP).

Autorzy raportu wskazują, że Wielka Brytania będzie pierwszym regionem na świecie, w którym wydatki na reklamę w mediach cyfrowych będą wyższe niż łączne wydatki na promocję we wszystkich pozostałych mediach. Wyliczyli, że w przyszłym roku wartość inwestycji w e-reklamę przekroczy 8 mld funtów, a cały brytyjski rynek reklamowy wyniesie 15,7 mld funtów.
Bardzo wysoki udział wydatków na reklamę internetową w 2015 roku będzie też w Szwecji (47 proc.), Danii (43 proc.), Australii (42 proc.) i Norwegii (40 proc.).

(LL, 02.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.