Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Grenoble billboardy przegrały z drzewami

(fot. freerangestock.com)

Francuskie miasto Grenoble pozbędzie się przyulicznych reklam.

W okresie od stycznia do kwietnia 2015 roku zdemontowanych zostanie 326 billboardów i szyldów reklamowych w Grenoble. W ich miejsce posadzonych zostanie 50 drzew i powstaną miejsca do promocji społecznych inicjatyw. Miasto zapowiedziało również, że nie przedłuży wygasającej z końcem br. umowy z firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux, dzięki której do miejskiej kasy wpływało około 150 tys. euro rocznie.

Decyzja miejskich urzędników jest wypełnieniem przedwyborczej obietnicy nowego burmistrza Grenoble Erica Piolle’a, który obiecał uwolnić miejską przestrzeń publiczną od reklam.

(LL, 26.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.