Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Scholz & Friends z pierwszą kampanią dla Dr. Oetker

Agencja Scholz & Friends po wygranym przetargu przygotowała pierwszą kampanię dla marki Dr. Oetker.

Działania pod hasłem "Święta pełne magii" promują pierniki marki Dr. Oetker. Motywem przewodnim scenariusza jest opowiadana dziecięcym głosem bajka. Obraz wyreżyserował Manuel Werner. Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji i radiu.

Za produkcję spotu odpowiada studio Easy Hell, media zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

(DR, 24.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.