Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google jako pierwszy na gigantyczneym ekranie przy Times Square

We wtorek zostanie włączony najnowszy LED-owy ekran reklamowy przy nowojorskim Times Square.

Nowa billboard zlokalizowany jest na fasadzie hotelu Marriott między 45. a 46. ulicą na Broadwayu. Ekran ma wysokość ośmiu pięter i długość porównywalną z boiskiem piłkarskim. Składa się z 24 mln diod. Jest to największa i najdroższa powierzchnia reklamowa przy słynnym nowojorskim placu (ponad 300 tys. przechodniów dziennie). Koszt czterotygodniowej kampanii na tym ekranie szacowany jest na 2,5 mln dol. Pierwszym reklamodawcą, który będzie się promować na nowym ekranie, jest Google.

(LL, 18.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.