Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piwowarzy bohaterami kampanii reklamowej piwa Bosman

„Moje życie. Moja pasja” to nowa kampania Bosmana

Carlsberg Polska startuje z kampanią billboardową marki Bosman pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”.

Udział w kampanii bierze dwóch piwowarów z Browaru Bosman, którzy spełniając swoje pasje, realizują się zawodowo. Głównym bohaterem kampanii jest Mariusz  Polewka, który wybrał browarnictwo wbrew górniczym tradycjom rodzinnym i otoczeniu, w którym wyrastał. W kampanii billboardowej udział bierze także Sebastian Sienkiewicz z Browaru Bosman, który wybrał pracę w browarze, kierując się zamiłowaniem do piwowarstwa.

Kampania prowadzona będzie do końca listopada br. przy wykorzystaniu billboardów na terenie Szczecina i jego okolic. Autorem kreacji jest agencja LSCG. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD MediaDirection. Autorem zdjęć jest Paweł Smoliński.

(AMS, 12.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.