Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amway wybiera agencję do przygotowania i promocji przyszłorocznego katalogu

Amway Polska rozpoczyna przetarg na przygotowanie i promocję przyszłorocznego katalogu firmy - wynika z informacji "Presserwisu".

Amway Europe jest klientem agencji Opus B, ale nie ma ona wyłączności na wszystkie działania firmy w Polsce. W ub.r., po wygranym przetargu, agencja Isobar zajmowała się działaniami online Amway Polska, a K2 Media, też po przetargu, przygotowywała grę na Facebooku dla jednej z marek Amwaya (marki Nuttilite).

(AMS, 12.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.