Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak zachęcają do segregacji śmieci
Kucharze Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak w kampanii reklamowej zachęcają Polaków do segregacji śmieci.
Od początku listopada w telewizji prowadzona jest ogólnopolska kampania reklamowa Ministerstwa Środowiska. Jurorzy programu "Top Chef" (Polsat) - Wojciech Modest Amaro, twórca restauracji Atelier oraz Maciej Nowak – krytyk kulinarny, zachęcają w niej do segregowania odpadów. Koncepcję i kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja reklamowa Artgraph, a za produkcję spotów – wyreżyserowanych przez Marcina Ziębińskiego – odpowiada dom produkcyjny Flota Filmowa. W tworzeniu scenariuszy wziął udział Cezary Harasimowicz. Emisję w telewizji zaplanował dom mediowy Effective Media, w Internecie - John Pitcher. Działania PR poprowadzi agencja FleishmanHillard.
(DR, 03.11.2014)