Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 31, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Van Pur zaczyna przetarg dotyczący marki piwa Łomża

Agencja PZL opracowała kompleksową platformę komunikacyjną "łomżing"

Firma browarnicza Van Pur, właściciel Browaru Łomża, rusza z przetargiem dla swojej sztandarowej marki piwa Łomża.

Zaproszenia do udziału w przetargu agencje dostały wczoraj - na liście zaproszonych jest pięć firm, ale ich nazwy nie zostały podane. Przetarg dotyczy kompleksowej, kreatywno-strategicznej obsług marki.
Przez ostatnie dwa lata Łomżę obsługiwała agencja PZL, która wygrała przetarg pod koniec 2012 roku. Umowa z tą agencją już wygasła - przestała obowiązywać w momencie zakończenia ostatniej produkcji dla tej marki.  
Agencja PZL opracowała kompleksową platformę komunikacyjną marki ”łomżing”. Nie wiadomo, czy pomysł ten będzie wykorzystywany w kolejnych kampaniach.
Media dla Van Pur planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Jak wyjaśnił Sławomir Staręga, dyrektor marketingu Van Pur, PZL nie ma na liście zaproszonych do przetargu agencji.

(AMS, 31.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.