Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal Cannes Lions wprowadza kategorię dla kreatywnych od danych

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions zapowiedzieli, że podczas przyszłorocznej edycji imprezy wprowadzona zostanie nowa kategoria konkursowa - Creative Data Lions.

W ramach nowej kategorii przyznawane będą nagrody dla kampanii, w których ważną role odgrywały dane. Nowa kategoria stanie się częścią Lions Innovation Festival - dwudniowego eventu, który ma stać się stałą imprezą towarzyszącą festiwalowi. 
W przyszłym roku Cannes Lions odbędzie się w dniach 21-27 czerwca 2015 roku.

(LL, 30.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.