Głosowanie na logo Polski miało się zakończyć, ale trwa nadal
Można głosować na jeden z trzech proponowanych projektów logo Polski
Do 14 grudnia 2014 roku przedłużono głosowanie na logo promocyjne Polski. Organizatorzy tłumaczą to dużym dużym zainteresowaniem opinii publicznej oraz mediów.
"Na stronie www.logodlapolski.pl zagłosowało już ponad 165 000 Polaków. Widzimy, że zorganizowana przez polskie środowisko przedsiębiorców akcja cieszy się dużym zainteresowaniem, ale także wzbudza emocje, a nawet kontrowersje. Ostatnie 14 dni pokazało jak ważna jest debata publiczna nad ujednoliceniem identyfikacji wizualnej kraju i rozpoczęciem procesu budowania pozytywnego wizerunku Polski za granicą. Dodatkowy czas głosownia przeznaczymy na działania edukacyjno-informacyjne i konsultacje społeczne" – informuje w komunikacie prasowym Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.Organizuje ono głosowanie z Konfederacją Lewiatan, Krajową Izbą Gospodarczą oraz organizacją Pracodawcy RP. Ogłoszono je 15 października 2014 roku i miało trwać do 28 października 2014 roku.
(PR, 28.10.2014)