Uniqa w listopadzie ruszy kampanią z udziałem Jerzego Janowicza
„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw” - z takim hasłem Uniqa rusza z kampanią w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Grupa Uniqa Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka Uniqa. Kreację polskiej wersji spotu reklamowego wzbogacają sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą grupy.
– W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Uniqa Polska.
Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.
Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014 roku, w Polsce wystartuje w listopadzie. Spot będzie można obejrzeć w telewizji i Internecie. Kampania będzie też realizowana w innych mediach.
(AMS, 27.10.2014)