Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mamy rok wyborczy, a outdoor traci, zamiast zyskiwać

Po trzech kwartałach br. firmy reklamy zewnętrznej zarobiły na reklamie blisko 321 mln zł. To o 1,5 proc. mniej niż w tym okresie ub.r. - wynika z danych przedstawionych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej.

Zdaniem Lecha Kaczonia, prezesa IGRZ, tak niewielki spadek przychodów rok do roku daje szansę na poprawę sprzedaży w całym 2014 roku. Jednak branża reklamy zewnętrznej w związku z tym, że w tym roku w maju były wybory do Parlamentu Europejskiego, a w listopadzie będą samorządowe, liczyła na zauważalny wzrost przychodów. Jak podaje IGRZ, wpływy z tytułu prowadzonych akcji przed wyborami do Parlamentu Europejskiego wyniosły ponad 5 mln zł.
Najwięcej na reklamę zewnętrzną w w trzech kwartałach br. wydały firmy z sektora handel (73,3 mln zł), żywność (47 mln zł), rozrywka i kultura (45 mln zł), telekomunikacja (36,4 mln zł) oraz finanse i marketing (23,3 mln zł).

(BG, 22.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.