Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michel Moran od dziś twarzą marki Lisner

Dziś startuje kampania firmy Lisner, producenta m.in. przetworów rybnych, past i sałatek. Wystąpi w niej Michel Moran, szef kuchni i jeden z trójki jurorów programu "MasterChef" (TVN), który został ambasadorem marki.

Kampania obejmie telewizję, outdoor, Internet i miejsca sprzedaży. W reklamie Michel Moran będzie zachęcać ludzi do zmiany ich zachowań przy kolacji i częstszego sięgania po dobre i świeże ryby Lisnera. Oprócz kampanii reklamowej w mediach sprzedaż wyrobów firmy będą w najbliższych miesiącach wspierały liczne promocje produktowe.

W zakresie obsługi reklamowej Lisner pracuje z agencją GPD Advertising, obsługą mediową zajmuje się Starcom.

(BG, 20.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.