Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Boski Thor, syn Odyna, ma przyciągnąć pracowników do PZU

14 października 2014 ruszyła kampania employer brandingowa pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Celem działań jest umacnianie wizerunku PZU jako nowoczesnego i przyjaznego pracodawcy, a tym samym przyciągnięcie do firmy najlepszych pracowników.

Przekaz kierowany jest do doświadczonych specjalistów, jak i studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Głównym bohaterem kampanii PZU jest Thor, syn Odyna, bóg, który kandyduje do pracy w PZU. Zaplanowano działania angażujące internautów, którzy zdecydują się poznać dalsze losy Thora w PZU. W ramach kampanii powstała strona WWW przyciagamynajlepszych.pl, która będzie główną platformą komunikacji. Działania będą prowadzone m.in. na YouTube oraz dużych portalach internetowych i rekrutacyjnych, Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada VML Poland. Media zaplanował Starlink.

(14.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.