Boski Thor, syn Odyna, ma przyciągnąć pracowników do PZU
14 października 2014 ruszyła kampania employer brandingowa pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Celem działań jest umacnianie wizerunku PZU jako nowoczesnego i przyjaznego pracodawcy, a tym samym przyciągnięcie do firmy najlepszych pracowników.
Przekaz kierowany jest do doświadczonych specjalistów, jak i studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Głównym bohaterem kampanii PZU jest Thor, syn Odyna, bóg, który kandyduje do pracy w PZU. Zaplanowano działania angażujące internautów, którzy zdecydują się poznać dalsze losy Thora w PZU. W ramach kampanii powstała strona WWW przyciagamynajlepszych.pl, która będzie główną platformą komunikacji. Działania będą prowadzone m.in. na YouTube oraz dużych portalach internetowych i rekrutacyjnych, Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada VML Poland. Media zaplanował Starlink.
(14.10.2014)