Grupa Lotos prowadzi największą w swojej historii kampanię wizerunkową
Ruszyła wizerunkowa kampania Grupy Lotos przygotowana przez Grey Group.
To pierwsza w historii Grupy Lotos kampania wizerunkowa na tak dużą skalę, oparta na filmie telewizyjnym, spocie interaktywnym i konkursach dla klientów i pracowników firmy Lotos. Działania promocyjne w telewizji wystartowały 10 października, a konkurs w Internecie 13 października i potrwa do końca listopada 2014 roku.
Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji kampania opiera się na działaniach promocyjnych w Internecie, przygotowanych przez zespół Grey Possible. Ruch z kampanii telewizyjnej i online kierowany jest na stronę internetową www.lotostory.pl, gdzie można się dowiedzieć o wszystkich obszarach działalności Grupy Lotos.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, domem produkcyjnym jest Tank, a postprodukcją zajął się Platige Image. Reżyserem spotu jest Paweł Borowski.
(AMS, 13.10.2014)